سفارش تبلیغ
صبا ویژن























در آغوش خدا

بعد از چند روزی نداشتن اینترنت امروز بالاخره اینترنت را شارژ کردم  . اولین اتفاق دیدن ایمیل های جدید است. یکی که تکراری است موفق میشود ذره ای حال و هوای مرا عوض کند. بخش اول ایمیل که جملات افراد مختلف است را میگذارم. حالا مرا متهم به فمنیستی نکنیدها! فقط شوخی است. البته بزرگی میگوید هیچ شوخی نیست که نیمی از آن جدی نباشد!!! ولی واقعا متن شوخی است دیگر. بخوانید و بخندید، حالا یک جاهایی هم اگر مرور خاطرات بود... بی خیال!


ازدواج با یک مرد مثل خریدن کالایی است که مدتها مشتاقانه از پشت ویترین تماشایش کرده اید اما وقتی به خانه میرسید از خریدنش پشیمان میشوید. 

جین کر


مردها با یک بیماری وراثتی متولد میشوند. روانشناسان در تعریف این بیماری میگویند: ترس از اینکه اگر به زنی وابسته شوی، مرد مجردی در جای دیگری ممکن است از زندگی، بیشتر از تو لذت ببرد! 

دیو باری


اگر زنی رنگ شاد بپوشد، رژ لب بزند، و کلاه عجیب و غریبی سرش بگذارد، شوهرش با اکراه او را با خودش به کوچه و خیابان میبرد. ولی اگر کلاه کوچکی بر سرش بگذارد و کت و دامن خیاط دوز تن کند شوهرش با کمال میل او را بیرون میبرد و تمام مدت به زنی که لباس رنگ شاد پوشیده و کلاه عجیب و غریب سرش گذاشته و رژ لب زده است خیره می شود !!!

بالتیمور بیکن

 

مرد با ازدواج روی گذشته اش خط میکشد ولی زن باید روی آینده خود خط بکشد.

سینکلر لوییس

 

قبل از ازدواج، مرد قبل از خواب به حرفهایی میاندیشد که شما گفته اید اما بعد از ازدواج، مرد قبل از این که شما حرف بزنید به خواب میرود!

هلن رولان

 

شوهرم گفت به فضای بیشتری احتیاج دارد، من هم او رابه بیرون خانه فرستادم و در را پشت سرش قفل کردم!

رز آنی

 

مردها از صفت "جوان" برای زنهای زیر 18سال و مردهای زیر 80سال استفاده میکنند!!!

نانسی لین دزموند

 

تنها 99درصد مردها هستند که باعث بدنامی 1درصد باقیمانده میشوند!

نویسنده ی ناشناس

 

مرد مثل همان خروسی است که خیال میکند خورشید برای این طلوع میکند که صدای قوقولی قوقوی او را بشنود.

جرج الیوت

 

ما نقاط مشترک زیادی با هم داشتیم، من عاشق او بودم و او هم عاشق خودش بود!!!

شلی وینترز

 

تا قبل از ازدواج فقط مرگ میتواند دو عاشق دلداده را ازهم جدا کند اما بعد از ازدواج تقریبا هرچیزی میتواند سبب جدایی آنان شود!

سامرست موام

 

--------------------------------------------------------

پ.ن: خانواده قابل انتخاب نیست و این روزها حتی بیشتر از قبل میفهمم که خانواده خوبی دارم. فهمیده و روشنفکر و من با تمام نقاط ضعف و قوتشان دوستشان دارم

 


نوشته شده در سه شنبه 89/9/2ساعت 3:58 عصر توسط خودش نظرات ( ) |


Design By : Pichak